3999 Hollóháza, Szent László út 27/A

Ajánlatkérés

Vadász Panzió Hollóháza

Panziónk megkapta a három csillagos minősítést.

Szolgáltatások A-Z-ig.

Ágynemű – heti minimum kétszeri cseréje

Bográcsozás- díjmentes az udvarban kialakított filagória alatt, igényét jelezze a recepción

Cipőápoló eszközök – kérésre díjtalanul biztosítjuk, igényét jelezze a recepción

Cipőkanál – kérésre a recepció

Dohányzás – csak a kijelölt helyeken, a kijelölt helyekről tájékoztatás a recepción, a panzió épületében tilos a dohányzás

Értékmegőrzés – szobai széfben

Esernyő – kérésre díjtalanúl biztosítjuk, igényét jelezze a recepción

Fizetőeszközök – készpénz, bankkártya, hitelkártya, szép kártya, átutalás (egyedi esetekben)

Grillezés-díjmentes az udvarban kialakított filagória alatt, igényét jelezze a recepción

Hajszárító – recepción kérhető

Hűtőszekrény – kérésre használható

Internet – a panzió minden szobájában és a közösségi terekben díjtalan Wi-Fi, a szinteken megadott jelszavakkal

Italkínálat – alkoholos és alkoholmentes italainkból térítés ellenében a sörözőnkben fogyaszthat

Kamera- vendégeink biztonsága és a vagyonbiztonság céljából a panzió külső részén kamerarendszer működik

Kerékpár kölcsönzés – térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatás, kölcsönzés a recepción

Késői kijelentkezés – térítés ellenében, foglaltság függvényében, igényét jelezze a recepción

Kisállat – tekintettel minden vendégünkre, háziállatot nem fogadunk, köszönjük a megértésüket

Kozmetikai tükör – fürdőszobákban felszerelve

Mosás- térítés ellenében, igényét jelezze a recepción

Parkolás – díjtalan, a panzióudvarán kialakított zárt parkolóban térfigyelő kamerával felszerelt helyen

Párna – kérésre tartalékpárnát díjtalanul biztosítunk, igényét jelezze a recepción

Programok – aktuális külső (régiós) programokról érdeklődjön a recepción, vagy keresse honlapunkon, facebook oldalunkon

Rádió – a szobákban televízión keresztül

Recepció – 8-20 óráig elérhető, nyitvatartási időn kívül telefonos ügyelet a feltűntetett telefonszámon (06-70-604-2075)

Reggeli – térítés ellenében svédasztalos, kontinentális reggeli, igényét jelezze a recepción

Snack ételek – térítés ellenében a sörözőnk kínálatból választhat

Sporteszközök tárolása – (kerékpár, roller) kérésre díjtalanul elhelyezhetők a panzió hátsó udvarán ill.pincében

Szauna – wellness részlegünkben térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatás (nyitva tartás 10:00- 21:00), használata saját felelősségre

Szobaszéf – minden szobában rendelkezésre áll.

Takarítás – szobák takarítását minden nap 15:00 óráig végezzük

Takaró – kérésre plusz takarót díjtalanul biztosítunk, igényét jelezze a recepción

Telefon – kérésre térítés ellenében (mobiltelefon) igényelhető, napi bérleti díjjal, a kimenő hívások számlázásával

Televízió – Full HD, Smart LED televízió (USB csatlakozás, Wi-Fi), csatornakiosztás a menüben és a szobákban elhelyezett programlistán

Törülköző – szobákba bekészítve, cseréje minimum 3 naponként

Varrókészlet – kérésre díjtalanul biztosítjuk, igényét jelezze a recepción

Vasaló – vasalót állvánnyal térítésmentesen biztosítunk, igényét jelezze a recepción

Wellness – nyitva tartás 10:00- 20:00, térítés ellenében használható

Wi-Fi – a panzió minden szobájában és a közösségi területeken díjtalan, a szinteken megadott jelszavakkal

 

Kedvezményezett neve: WELL-SPRING SERVICE KFT.
A támogatott projekt címe: 3999 Hollóháza, Szent László út 27/a.
Pályázati azonosító száma: TFC-1-1-1-2017-2018-00638
A szerződött támogatás összege: 20.886.600 Ft
A támogatás mértéke %-ban: 70%
A támogatott projekt rövid bemutatása: 
Panzió szobák felújítása, berendezések cseréje, söröző új pult,  udvar térkövezése,  kerítés építése, teraszok filagória kialakítása, homlokzat festés, megújuló energia napelemes rendszer!
A támogatott projekt befejezési üteme: 2020. 12. 13.

A támogatott projekt a Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program keretében valósult meg

2020 december 13

Panaszkezelési szabályzat

VADÁSZ PANZIÓ HOLLÓHÁZA

3999 Hollóháza, Szent László út 27/A, tel.: (+3670) 604-2075
Adószám: 25328286-2-05


1. A PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT CÉLJA
A WELL-SPRING SERVICE KFT. által üzemeltetett VADÁSZ PANZIÓ (székhely: 3999 Hollóháza, Szent László út 27/A) vendégei panaszkezelési igényeinek magasabb szintű kielégítése és hatékony kezelése érdekében alakította ki az alábbi szabályzatot.

2. A SZABÁLYZAT ALAPELVEI
• A panaszok teljes körű kivizsgálásának és megválaszolásának elve:
A VADÁSZ PANZIÓ számára a legfontosabb, hogy vendégei mindig elégedettek legyenek a panzió által nyújtott szolgáltatással. Éppen ezért panaszaikat pártatlanul és teljes körűen, egyenlő eljárás keretében ki kell vizsgálni, mely vizsgálat fontos információkat hordozhat számunka. Panziónk a panaszkivizsgálást követően kötelezi magát, hogy olyan választ ad, melyben részletesen kitér a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz javasolt rendezésére, megoldására vonatkozó intézkedésekre, illetve a panasz elutasítása esetén az elutasítás indokára. Ezen felül a panaszos tájékoztatást kap arról, hogy panaszával mely hatósághoz fordulhat.

3. A SZABÁLYZAT HATÁLYA
• Személyi hatály
Jelen szabályzat hatálya kiterjed a panzióban dolgozó minden munkatársa, akik kötelesek megismerni jelen szabályzat rendelkezéseit és azok betartásáért személyes felelősséggel tartoznak.
• Tárgyi hatálya
A szabályzat hatálya a panaszok bejelentésével kapcsolatos panaszkezelési tevékenységre terjed ki. Jelen szabályzat nem terjed ki a panasznak nem minősülő bejelentések kezelésére.

4. RÉSZLETES RENDELKEZÉSEK
• A panasz
A panasz a VADÁSZ PANZIÓ szolgáltatásával, vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, melynek rendezésére a panaszos egyértelműen és kifejezetten a VADÁSZ PANZIÓ eljárását kéri. Kérjük ügyfeleinket, hogy kifogásaikat közvetlenül panziónkban, vagy a lentebb feltüntetett elérhetőségeinken jelentsék be.

Nem minősül panasznak, ha az ügyfél a VADÁSZ PANZIÓtól általános tájékoztatást, véleményt, vagy állásfoglalást igényel.

• A panaszos:
Panaszos lehet minden olyan, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény alapján fogyasztónak minősülő személy, aki az VADÁSZ PANZIÓ szolgáltatásait igénybe vette, vagy információszerzési szándékkal kereste fel honlapját, Facebook oldalát, illetve nézte, olvasta, hallotta bármely hirdetését.

• A panasz bejelentésének módja és helyei:
- szóbeli panasz
- írásbeli panasz
- panaszkezelési határidők
- személyesen panziónkban, címünk 3999 Hollóháza, Szent László út 27/A
- telefonon keresztül a (+3670) 604-2075-os telefonszámon
- postai úton (3999 Hollóháza, Szent László út 27/A)

• elektronikus levélben (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)

• szállodánkban a vásárlók könyvébe tett írásbeli panasszal (3999 Hollóháza, Szent László út 27/A)

Az írásbeli panaszokat a a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Írásbeli panaszként kezeljük a fenti elérhetőségre küldött leveleket is. Panziónkban a panaszos számára mind a vásárlók könyvébe, mind más formátumban leadott írásbeli kifogásokat is panaszként kezelünk.

A szóbeli panaszokat a VADÁSZ PANZIÓ azonnal megvizsgálja és lehetőség szerint helyben, a vizsgálatot követően azonnal meg is oldja, s amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a panaszos egyetértése mellett véglegesíti és egy példányát a panaszosnak átadja. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki – legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon.

A jegyzőkönyv felvételekor a VADÁSZ PANZIÓ legalább az alábbi adatokat rögzíti:

- a vendég (panaszos) neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a panasz részletes leírása, a panaszos által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a vállalkozás nyilatkozata a panasszal kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a panaszos aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

• A panasz kezelése
A VADÁSZ PANZIÓ minden panaszt nyilvántartásba vesz, különös figyelmet fordítva a személyes adatok védelmére. A bekért személyes adatok kizárólag az azonosítás célját szolgálják, ezen kívül nem szolgálhatnak egyéb adatgyűjtési célt.

A panaszt benyújtó ügyfél adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni.

A panaszkezelés folyamán az ügyféltől kérhető adatok:

- neve
- lakcíme, székhelye, levelezési címe
- telefonszáma
- értesítés módja
- panasszal érintett szolgáltatás
- panasz leírása, oka
- panaszos igénye
- a panasz kivizsgálásához szükséges dokumentumok másolata
- meghatalmazott ügyfél esetén érvényes meghatalmazás
- minden egyéb adat vagy körülmény ismertetése, amely a panasz kivizsgálásához szükséges lehet

Az ügyfél fent felsorolt személyes adataira a beazonosíthatóság és a hatékony ügykezelés miatt van szükség.

- A panasz kivizsgálása:

A VADÁSZ PANZIÓ minden panaszt nyilvántartásba vesz, különös figyelmet fordítva a személyes adatok védelmére. A bekért személyes adatok kizárólag az azonosítás célját szolgálják, ezen kívül nem szolgálhatnak egyéb adatgyűjtési célt.

A panaszt benyújtó ügyfél adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII törvény rendelkezéseinek megfelelően kell kezelni.

- A panaszkezelés folyamán az ügyféltől kérhető adatok:

Az ügyfél fent felsorolt személyes adataira a beazonosíthatóság és a hatékony ügykezelés miatt van szükség.

A panasz kivizsgálása térítésmentes! A panasz kivizsgálása az összes ide vonatkozó körülmény figyelembevételével történik. A panasz ügyintézésének nyelve magyar.

Minőségi kifogással kapcsolatos panaszügyekben minden esetben ki kell tölteni a „Jegyzőkönyv a fogyasztó minőségi kifogásairól” nevű nyomtatványt, függetlenül attól, hogy a panasz írásbeli vagy szóbeli. A jegyzőkönyv tartalmát a 19/2014 (V.29.) NGM rendelet szabályozza.

- A panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése:

A VADÁSZ PANZIÓ a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indoklással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére. Ha az érdemi döntést közlő irat jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismertetni kell.

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alább feltüntetett testületekhez illetve hatóságokhoz fordulhat.

- Panaszkezeléssel kapcsolatos ügyintézési felelősségi körök:

A VADÁSZ PANZIÓ panaszkezelési rendszeréből és folyamataiból adódóan az alábbi személyek jogosultak a panaszkezeléssel érdemben foglalkozni:


WELL-SPRING SERVICE KFT. – tulajdonos

• A vásárló további jogérvényesítési lehetőségei
A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél a következő testületekhez, hatóságokhoz fordulhat:

Amennyiben a VADÁSZ PANZIÓ panaszkezelési tevékenysége nem a panaszos megelégedésére történt, vagy a panaszát a VADÁSZ PANZIÓ elutasította, a területileg illetékes Békéltető Testületek ingyenes eljárását igényelheti. Az eljárás megindítására a fogyasztónak minősülő ügyfélnek a fogyasztó lakhelye, vagy a szolgáltatás kötelezettje tevékenységének helye szerinti illetékes megyei kereskedelmi kamara mellett működő Békéltető Testület elérhetőségein lehet eljárást kezdeményeznie. A megyei szervezetek listáját elérheti többek között a www.bekeltetes.hu oldalon. Az ehhez hasonló ügyekben a fogyasztónak lehetősége van bírósághoz fordulni, például amennyiben a békéltetés nem hozott számára megfelelő eredményt.

A megyei szervezet listája:

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: 46/501-091 (új ügyek)
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Amennyiben a VADÁSZ PANZIÓ a panaszkezelés során megsértette a fogyasztó számára biztosított jogszabályokat (így többek között nem adott időben, vagy érdemben választ az írásban vagy szóban közölt panaszra, megtévesztette a fogyasztót, esetleg más, a fogyasztóvédelemmel összefüggő jogszabálysértést követett el), a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége: http://jarasinfo.gov.hu

• A panaszok nyilvántartása:
A VADÁSZ PANZIÓ a beérkezett panaszokat egységes elvek szerint tartja nyilván. A nyilvántartás úgy lett kialakítva, hogy a válaszadás dátuma abból egyértelműen megállapítható legyen. A nyilvántartás alkalmas a panasz okát képező tényeket feltárni, azonosítani, a feltárt tényeket, eseményeket korrigálni és összefoglalni. A VADÁSZ PANZIÓ az írásban érkezett panaszokat jól beazonosítható és visszakereshető módon tárolja az alábbi határidőig:

- vásárlók könyvébe történő bejegyzés esetén 5 évig
- elektronikus levél esetén a panaszbejelentés idejét, tárgyát, válaszadás idejét 5 évig
- postai levél esetén 5 évig

5. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
• Hatálybalépés:
A szabályzat rendelkezéseit ezen időponttól kezdve, visszavonásig kell alkalmazni.

VADÁSZ PANZIÓ, 2021.01.31

Zemplén kalandpark

Zemplén egyik legnagyobb turistamágnese a Sátoraljaújhely felett tornyosuló Magas-hegyen kialakított Zemplén kalandpark. Magyarország leghosszabb libegője, leghosszabb bobpályája, legextrémebb kalandjai várják nemcsak az adrenalinfüggő turistákat. 2015-től három újabb „leg”, hazánk első kabinos drótkötélpályája és egy igazi szenzáció, a páratlan izgalmakat kínáló, több mint 100 méter mélység felett átívelő, két hegyet összekötő extrém átcsúszó kötélpálya, valamint egy Mászófalközpont teszi próbára bátorságunkat. http://www.zemplenkalandpark.hu/


Füzéri vár látogatás

Fedezze fel Füzér Várát és ismerje meg történelmét képzett animátoraink segítségével! Jöjjön el és tekintse meg, hogyan éltek a középkorban, kik voltak a vár birtokosai, illetve miért tartják számon országunk egyik legszebb fekvésű váraként!

Nem érdemes kihagyni a Tájház Portákat és a Látogatóközpontot sem, ahol érdekes történeteket ismerhet meg községünkről, múltunkról és hagyományunkról! https://fuzervara.hu/


Állandó ipartörténeti kiállítás, Látogatói alkotócentrum

A Múzeumban működik a 2003-ban létrehozott "Látogatói alkotócentrum", amely lehetőséget biztosít kedves látogatóink számára, hogy ne csak betekintést nyerhessenek a porcelánfestés csodálatos világába, ki is próbálhassák porcelánfestői tehetségüket, és egyéni alkotásokat hozzanak létre. Szakképzett kézifestő segítségével varázsolhatnak mintákat a hófehér porcelánra, a hollóházi kirándulás maradandó emlékeként. https://hollohazimuzeum.hu/


Kassa

Kelet-Szlovákia legnagyobb városa ismét gyönyörű színekben, illatokban és dallamokban pompázik. Látogasson el Ön is Kassára, hogy sétálhasson a zenélő szökőkút mellett, megismerhesse II. Rákóczi Ferenc életét, vagy a 160 méter magas Zsigmond-toronyból vethessen egy pillantást a város látképére.


Szent László katolikus templom

Modern formájából eredendően Európa-hírű, az imaházában található 1914-ben kályhacsempéből alkotott oltár –anyagát tekintve- egyedülálló az országban. A templomot Kovács Margit, Somogyi József és Szász Endre alkotásai díszítik.

More Articles ...

INFORMÁCIÓK

Check-in: 14:00 - Check-out: 12:00

Söröző, Vadászterem, Programok

Ingyenes WiFi a panzó területén

Ingyenes parkolás a vendégek részére